Mötet!!!

Jag missade inte mötet idag. Istället gick mötet jättebra och jag har fått jättemycket information. Till exempel att jag måste skriva ett motiveringsbrev till, denna gång på engelska och detta ska alltså vara klart om två veckor, i och för sig det å mycket mycket mer. Men det viktigaste av allt är att hitta de kurser som jag vill läsa och hoppas på att jag kommer in. Cronis (programansvarig) har sagt att jag i princip får läsa vad jag vill så länge det inte handlar om aburginernas historia typ :P.. Men det är helt otroligt långt kvar tills antagningsbeskedet från RMIT kommer, får reda på det först i maj så ännu några månader av väntan.. Dags att fokusera på arbetet igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0