My ears, my ears!!

Oh my god. Mina öron blöder tror jag. Har äntligen blivit klar med den två timmar långa intervjun som skulle preskiberas. Kunde egentligen varit klar för länge sen men eftersom man inte fick sova så mycket inatt pga skolarbete tidigt imorse så råkade jag somna. Å tänkte då att en timmer blir ju bra, men vaknade inte förens tre timmar senare trots alarm. Å då va det dags att ge sig av mot Valla för att besöka Anna en kortis. Istället fick jag gå hem tidigare därifrån å sätta mig å göra klart transberingen nu. Att behöva sitta å lyssna på samma röst timme efter timme är mycket mer hemskt än man kan tro. Behöver nog bota öronen med lite Johnny Cash nu..

Bilderna kommer upp imorn istället för orkar inte sitta å fixa mde det där nu.. Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0