Snuttefilm å lite mer

Igår va det kravall, rättare sagt Snuttefilmen. Hade inte tänkt att gå men eftersom Göte är duktig på att hetsa å vet att jag är väldigt lättövertalad när det gäller fest så hängde jag till slut med. Vilket jag absolut inte ångrar, det va hur kul som helst. Imorse va vi alla sugna på pizza så blev ett rätt stort gäng här å tittade jackass 2.5.. KOmbinationen pizza å jackass måste jag säga att det är inte att rekommendera. Speciellt inte när Steve-O är i farten :P....
Trots att fyllan inte var så brutal igår så måste det finnas någon minneslucka. Under dagen har det börjat mer å mer värka runt mitt ena öga, å lite på min axel. Ingen vet vad jag har gjort, allra minst jag själv. Men detta är ju inget som är ovanligt, å får väl vara glad över att det inte har blivit en blåtira denna gång.
Ikväll träffades vi igen hela gänget å körde lite Singstar hos Göte. Väl där började jag känna mig varm å fick en jobbig huvudvärk så antar att det är feber på gång. Får väl i å för sig vara tacksam över att det kommer nu då så det inte blir nästa helg eftersom det är årets största fest då, dvs SUNTRIP :).. Den dagen lär börja med flytande frukost senaste kl 8 å sen hålla en konstant fylla till sent in på småtimmarna. Längtar inte till dagen efter :P

Nä, det är väl dags att lägga sig å läsa lite nu så febern kanske försvinner. Trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0