SuperLina

Å då menar jag inte supa som ni säkert tolkar det som, men det är väl i och för sig upp till var å en att tolka fritt. Men vaknade innan klockan ringde imorse, börjar faktiskt bli rätt bra på det. Gick upp å tränade en timme, duschade å gjorde iornding mig, stack till Mattias som hjälpte mig med passfotot, stack ner till stan för att köpa fotopapper, passade då även på att sola för första gången på några år, åkte hem från stan å handlade mat å semlor till Snetch å mig för det är ju fettisdagen idag. Å klockan är inte ens 13 än, fast det hinner den säkert bli innan jag är klar med detta. Så nu ska jag stryka lite tvätt, fixa klart allt till min ansökan till RMIT, sticka iväg å handla ännu en gång, fast denna gång till pubkvällen som sektionen ordnar imorn, alltså storhandel. Och till sist så ska jag nog försöka fixa den frivilliga uppgiften som ska in på onsdag. Men för än gångs skull klagar jag inte över det stressiga schemat jag faktiskt lyckas skapa åt mig själv utan ska istället njuta av de få minuter man kan slappna av. Ja, det blev ännu ett inlägg om ingenting, det verkar vara dom jag är bra på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0