Svårt att bestämma mig

Passar på att skriva lite här nu när de andra är å köper sitt hemska kaffe så de kan hålla sig vakna de resterande timmarna av projektarbetet. Själv sitter jag å funderar på om jag ska köpa gymkort eller inte. I så fall blir det för 4 månader och ska betala 1775kr för det, skapligt mycket måste jag säga. Men jag kommer inte igång själv hemma å jag måste verkligen börja träna så man inte behöver skämmas allt för mycket för extrakilorna sen i sommar. Men hur som helst så har jag räknat ut att det blir ca 440 kr per månad och låter inte det som extremt mycket?? Skulle jag ge mig ut å springa själv skulle det kosta nada, lite skillnad! Plus att jag verkligen måste spara pengar nu, skulle va skapligt trist å komma till Australien å inte kunna göra något där. Vad är viktigtast? Träning eller nöje i bushen?


Kommentarer
Postat av: Lill

Nöje i bushen!!! man kan träna själv hemma genom att gå ut och gå eller gå ut och springa! på med mp3 och glada tankar så ger till och med jag mig ut :D

2009-02-11 @ 15:34:35
Postat av: Lina

tack lill :).. men kan inte springa ute nu för mitt förbannade knä.. halkar jag är det nog kört igen.. å ut å gå är inget kul själv.. vet ursäkter, men är så bra på att hitta dom ;)

2009-02-11 @ 16:18:23
URL: http://linameek.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Absolut nöje i bushen :)

och ursäkter hittar man alltid :)

Kraam

2009-02-13 @ 09:18:39
URL: http://annzofie.blogspot.com
Postat av: Lina

Tror nog det blir så tjejer. tack för att ni fick mig att ta ett beslut ;)

2009-02-14 @ 02:00:29
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0