VSR förfesterna

Den största frågan nu är: Vad hände igår? Jag trodde inte att jag hade några minnesluckor förens jag vaknade upp insåg att någon hade ritat i mitt ansikte å på mina armar samt ett gigantiskt blåmärke på mitt knä som jag inte har en aning hur jag fått. Men vi tar kvällen från början.
Efter som gamla irret en gång i tiden har varit långtidsboende för sjuka, eller det är iaf vad vi antar, så tänkte vi att det måste ju finnas ett gammalt bårhus där i så fall. När vi har ätit lite gott å även druckit en massa gott så stack vi ner på jakten. Vi sprang omkring i en hel del korridorer och kom till slut till ambulansingången. Vi drog slutsatsen att ett bårhus borde ju inte vara allt för långt ifrån med andra ord. Vi letade å letade å hittade ett väldigt creepy rum som gjorde att vi blev på helspänn. När en skrek av rädsla, skrek nästa utan att veta varför osv. Vad rummet egentligen var fick vi aldrig reda på men det kan ha varit ett gammalt kök, men i så fall ett konstigt ett. På vägen ut hittade Henke å Jakob "en" cykel, egentligen va det två cyklar som var ihop-svetsade på något sätt. Den fick de för sig att cykla på till kårallen men tyvärr gick det inte få ut den genom dörrn..
Väl på nästa förfest tyckte Nina å jag att vi inte var tillräckligt onyktra när det va dags att gå så vi fick varsin Minttu-shot vilken satte sig i huvudet direkt. Detta ledde till att beslutsfattande på vägen till Kårallen inte var det bästa. Vi började ta en väg vi inte var vana vid å Elin säger, på skämt ska tilläggas, att här är ju en väg å pekar på en liten skogsväg igenom vallaskogen. Jag svänger av direkt å in på den lilla skogsvägen, så alla fick följa efter mig! Det va inte en lätt väg direkt då snön hade täckt en massa stenar och även gjorde de små broar vi va tvungna att passara väldigt svåra att se.
Hur som helst så va det en galet rolig kväll å bilder kommer upp senare idag!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Jag vill gärna se den där cykeln, med nyktra ögon....

2009-02-06 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0