PM

Att skriva fem sidor text har aldrig varit så svårt. I två dagar har jag nu suttit med dokumentet framför mig och knappt kommit någonstans. Det är inte det att jag hittar på andra saker att göra som man annars kan vara så duktig på när det verkligen är det sista man borde göra. Utan jag kommer verkligen inte på vad jag ska skriva!
PM:et ska vara inne på torsdag eftermiddag så visst hinner man kanske skriva lite imorn men hade varit skönt att få klart det någon gång så man kunde koncenterar sig helt på rapporten. På tal om rapporten hade vi handledning idag och för "ovanlighetens" skull gjorde vår handledare oss helt å hållet galna. För en vecka sen va vi hos honom å fick en bra uppgift att skriva om, och det verkade verkligen som att han tyckte den va hur bra som helst. Idag fanns det inte ett minne av vad han hade sagt och han tyckte vi arbetade med två olika saker, för att förklara närmare "du har en hammare men det är egentligen såga du behöver göra". Men detta är inte första gången så egentligen borde vi inte bli förvånade men ändå blir man förbannad och helt förstört stressad av honom.
Har inte fått svar från utlandstudiesnubben än heller, men han kan vara seg med att svara ibland. Men varför just nu i så fall?? Sitter ju här å dör av ångest för att eventuellt inte få åka bara för ett missat möte när allt annat hade gått perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0