Värme tack!

Jaha ja, nu va det dags för att klaga av mig lite här igen. Imorse när jag skulle cykla iväg till skolan hade självklart låset ännu en gång fryst och jag fick blåsa å frusta på det så det tinade upp. Väl vid skolan, alltså efter den fem-tio minuter långa cykelvägen hade låset frys igen. Så vad gör man?? Jo blåser å frustar så klart, men denna gång med publik. Just då var jag så arg på cykeln att jag funderade på att slänga den i ett hörn å hoppa lite på den för att må bättre. Och för er som undrar om jag faktiskt gjorde det så är svaret nej! Men stressad som man va gjorde inte upplevelesn mer rolig direkt.
Efter att ha irrat omkring i a-huset ett bra tag för att hitta de andra kom jag på att man kanske skulle tvätta händerna eftersom de blivit rätt rejält oljiga. På toaletten upptäcker jag att det va inte det enda stället jag lyckats smutsa ner, det fanns en hel del i ansiktet också. Inte undra på att folk tittade konstigt på mig :P Men men, hemvägen gick mycket smidigare i alla fall och imorn blir det nog att gå till skolan om det inte blir lite varmare.
Japp. väldigt innehållsrikt liv jag har :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0