2009 har börjat i smärtans tecken

Imorn, eller ja idag blir det väl egentligen så bär det av mot Linköping igen. Kommer sakna att bara vara hemma å inte göra någotting men det ska ändå bli skönt att komma tilbaka å komma in i lite rutiner igen, motsägande javisst men det är väl bara sån jag är helt enkelt :P.. Vad har hunnit hända under 2009 i mitt "sjukt innehållande liv", ironi är lite av min starka sida nu in på småtimmarna å JVM-finalen inte går som man vill.

* Började året med att bryta mitt största nyårslöfte redan efter tre timmar, bra start på året :P
* Har lyckats förlora en tånagel genom att springa in i en tröskel
* Slagit i huvudet på samma ställe som innan jul men denna gång gick det i alla fall inte hål
* Knockat väggen för första gången under jullovet på grund av mindre säng än man är van vid i Linköping, märkligt att jag klarade mig så länge som jag gjorde ändå
* Sovit bort det mesta av dagarna å läst alldeles för länge nattetid
* Fortsatt drömma väldigt märkliga drömmar.... antar att den här punkten kan bli en egen kategori i framtiden, kanske även borde börja med olycksfågeln som jag nämnt förut och med tanke på hur mitt år har börjat :P

Ja, det va väl det enda.. Nu blir det hockey från sängen istället!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0