Ålderstest

Nu när jag inte behöver plugga ända in till småtimmarna så finsn det ganska mycket tid över igen å hittade en liten kul grej som kanske kan få en att tänka över hur man faktiskt lever: www.livsprognos.se/. Där får man frågor om man är social, matvanor, festvanor osv å sen kan man tydligen räkna ut hur gammal man kommer bli genom det. Yeah right men det är tidsfördriv. Själv kommer jag bli 84,2 år, vilket betyder att jag har hela 74% av mitt liv kvar. Känns ganska bra och jag börjar inse att jag inte behöver ha så bråttom med allt utan ska nog försöka njuta av ett härligt singelliv i några år till.

Uppdatering 14/1: Den här tjänsten kostar tydligen pengar så läs allt noga innan ni skriver in er mail i första rutan.  Det va tydligen mer seriöst än bara lek som jag trodde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0