"Attack"

Inatt blev jag utsatt för en attack, vaknade av att något gick emot min hals gång på gång. Vaknade i ett yrvaket tillstånd och insåg just detta å fick panik därmed började jag slå i vifta för att få bort det. Fick äntligen till slut bort det och kunde tända lampan för att lugna ner mig och se vad det va som störde min sömn. Då insåg jag ganska snabbt att det inte alls var något som attackerade mig utan att hela min arm hade somnat och det va alltså den som "attackerade" mig.

Idag ska jag snart till jobbet, både Fredda å jag försov oss så vi bestämde en senare tid istället. Efter det blir det att gå hem å plugga lite innan man beger sig hem till Göte för att fira hans födelsedag. Det är alltså ett år sen vi införde traditionen att börja titta på Lejonkungen kl 4 på morgonen. Fast så sent kommer det inte bli för min del, måste ju plugga å eventuellt jobba imorn också :S
Dags att fixa det sista..

Grattis Göte å Grattis Jakob!! :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Godmorgon! Vad händer idag?

2009-01-08 @ 08:33:12
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0