Gott nytt år

Ännu ett år har flugit förbi med stormfart. 2008 bjöd på väldigt mycket skratt men samtidigt alldeles för mycket sorg.. 2009 har med andra ord väldigt bra förutsättningar för att bli ett mycket bättre år..

Vad hände egentligen 2008 då? (Utan diverse ordning)
* Halva festeriåret avklarades
* SM, FBI å Läx 07/08 annordnade det bästa Sun Trip någonsin, och firade detta genom att dricka upp spriten, ölen och cidern som blev över dagen efter i en bastu (dvs utan sömn emellan)
* Skiftet avklarades då det nya SM drog med oss ut på äventyr, fast äventyren kanske vi skapade själva :P
* Gick klart mitt andra år på det Systemvetenskapliga programmet i Linköping
* Jobbade min sista sommar på Konsum hemma i Silverdalen
* Ramlade oräknigligt många gånger med cykeln, både i nyktert å icke nyktert tillstånd
* Haft praktik på FOI en hel termin
* Blivit nominerad till utlandsstudier i Melbourne
* Förlorade min älskade hund och min älskade farfar
* Upplevt min första Svartan (svarta lördagen), och detta i ett väldigt febrigt å onyktert tillstånd, men så länge folk lyckades lura i mig koffeinpiller från Indonesien?! höll jag mig pigg :P
* Kanske upplevt min sista Hultsfredsfestival!!

Det hände garanterat mycket mycket mer men egentligen är inget värt att berätta, inte ens det jag har skrivit egentligen men kände att det va dags att uppdatera här igen :P.. Gott nytt år på er.. 2009 kan bara bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0