Härlig dag idag, eller hur?

Okej för det första vill jag bara berätta att jag fick VG på tentan jag gjorde för två veckor sen!!! Helt otroligt, sa hela tiden att antingen gick det åt skogen eller så gick det skitbra, å tydligen va det det sista.. Vilken tur att jag planerar att plugga avancerade databaser i australien, kan ju tydligen något om det :P.. Självklart firades detta lite på torsdagskröken lite omedvetet ;)

Eftersom Fredda å jag hade beslutat oss för c-uppsats på FOI för länge sen så trodde ju jag det va klart tills för en vecka sen då han berättade att han kanske ska skriva hos sin far.. Frågade självklart genast Frida om hon hunnit fråga någon än vilket hon tyvärr hade.. Detta har lett till att jag gått med ångest hela veckan över att inte kunna få några klara beslut om en eventuell c-uppsats tillsammans, så beslutade mig för att ta tag i saken själv idag (man vill ju inte skriva med vem som helst liksom).. Förste man (ja man, det är ju bara jag å Frida av den feminina skaran av klassen) va Loffa å han sa ja.. Känns väldigt skönt och ser verkligen fram emot att skriva med honom, nu är det bara att hitta något att skriva om och en plats så klart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till VG på tentan.

2009-01-30 @ 16:53:49
URL: http://www.jareback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0