Hjälp mig

Igårkväll körde Anna å jag en tjejkväll med hela fadderullan. God mat, snask å film, alltså det som behövs för att göra en kväll lyckad. Filmerna vi tittade på var två favoriter, 10 orsaker att hata dig samt Dirty Dancing. Blev lite inspirerad av 10 orsaker.. å kommer välja veckans låt därefter, men det får vänta tills imorn.
Idag ska jag ner till stan å ännu en gång förstöra pengar, men absolut inte i närheten av lika mycket som sist. Mamma va så gullig å tyckte jag skulle unna mig något fint efter tentaresultatet å gav mig därmed en liten slant. "Men det ska inte gå till alkohol nu!" va kravet och nej, det kommer gå till något fint linne eller eventuellt en klänning. Kanske något som man kan använda ikväll.. Men vad jag ska hitta på ikväll har jag fortfarande inte bestämt mig för. Har två val, antingen tjejfest hos Nina å sedan utgång där vi dansar tills fläsket dallrar eller äta på HG för sedan lugn å skön spelkväll med några i klassen. Är sjukt sugen på båda två, å kan därmed inte bestämma mig!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du gjorde rätt val! :) Det kommer bli superskoj ikväll!

2009-01-31 @ 14:09:53
Postat av: Lina

Absolut :)

2009-01-31 @ 14:26:17
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0