Hoppas den här dagen blir lika bra

Igår va en väldigt bra dag. Jag vaknade mer utvilad någonsin än på flera månader, dvs jag vaknade en hel kvart innan klockan ringde = underbart! Jag shoppade på rean, hittade en massa bra fynd, å då menar jag verkligen bra å ha grejer men samtidigt snyggt = underbart! På kvällen stack jag ner till broder Dennis för å bland annat kolla på handbollen, kul match å se, men också för att spela buitar hero = underbart! Han har köpt hela paketet och vi var fyra personer så alla fick vara med i bandet. Hade aldrig spelat trummor förut men shit va kul det va.. Vill ha vill ha men ekonomin säger stopp, om några år kanske :p..
Ska på möte nu, om just dit min ekonomi ligger detta halvår, AUSTRALIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0