Jag är sämst!!

Första dagen på den nya terminen och vad händer?? Självklart försover jag mig trots de två alarm jag satte. Har inte ens något minne av att de gick igång men mobilen låg i sängen så hade ju uppenbarligen tryckt på lite knappar ändå. Istället vaknade jag fem minuter innan föreläsningen skulle börja av att en klasskompis ringer å frågar vart salen ligger. Lite småförvirrad lyckades jag guida honom rätt :P..
Eftersom det här kanske inte var den bästa starten på terminen så funderar jag allvarligt på att köpa mig ett nytt alarm. Det finns ju såna alarm som har en liten helikopter som börjar flyga runt i rummet och alarmet inte stängs av förens man får dit helikoptern igen, det finns även pussel som sprängs och går ut på samma sak. Men jag har ju då hittat en sak som tar detta steget längre eftersom jag tror ändå jag skulle gå å lägga mig igen även om jag kommit upp å letet efter alla bitar. Den klockan jag funderar på att köpa ger en en stöt varje gång man försöker snooza, men självklart bara för att jag letar efter den nu så finns den ingenstans att hitta.. Aja, den kommer nog fram igen när det är något helt annat man ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0