Kom å ät!

Hm ja dagen började bra men har väl blivit lite så där nu.. Mötet jag hade med vår programansvarige hjälpte mig mycket med vilka kurser jag ska söka till RMIT, och samtidigt så nästan garanterade han mig att jag skulle bli antagen. Men man vet ju aldrig, dumt å hoppas för mycket.. 
Efter det va det information om C-uppsatsen där Fredda å jag hade tänkt skriva tillsammans på FOI men nu verkar det som han fått ett nytt erbjudande.. Jättekul för honom men är lite tveksam hur jag ska göra nu, det va så skönt att ha en säker plats och i diskussionsfasen om ämne, men det är väl bara å tänka om antar jag.. 
Senare hade vi en intervju/informationsmöte med en projektledare på BT i Vita Huset här i Linköping. Vi fick väldigt bra information där och vet ni hur vi ska rikta rapporten för att HH ska tycka om den. Å nu sitter jag här i min ensamhet i SAKS-rummet å är lunchvakt. Men ingen på SVP verkar vara i skolan idag så får sitta själv. Men måste ju sitta kvar timmen ut ifall det kommer någon liten stackare som är rädd för baljan å hellre gör mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0