Kombinerar pluggandet med fest

Blev en lång dag på jobbet idag men ändå känns det som att vi är ungefär på samma ställa som vi igår. Men imorn får bli sista dagen med den här rapporten som ska in till skolan. När man har praktik så tror man ju att man ska skriva en rapport om vad man har fått lära sig å tillämpa det. Men icke, vår lärare har en tendens att göra allt kul trist och därför blir det en skitrapport som märkligt nog ska avgöra 30hp så det gäller å skriva VG på den :S.. Så imorn ska jag bege mig bort till T1 så jag kan få plugga till min tenta i lugn å ro sen utan en rapport hängande i skallen. Men innan dess blir det tydligen lite fest, hade verkligen inte tänkt gå ut att gå ut ikväll men Scherman aka HH (HuntHunter) tjatade å lyckades till slut övertala mig, även om det troligen inte va så jättesvårt :P.. Antar att det med andra ord är dags för att göra sig iordning lite å tvätta av sig FOI-dammet..
Vi ses i dimman ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0