Lång skoldag

Kom precis hem efter att ha suttit i skolan mellan 9-18.30 utan att ha haft en föreläsning.. Imorn ska nämligen ett PM in om varför eller varför inte man bör välja ett affärssystem. Kan va så att jag har nämnt det förut men ärligt är jag för slut i huvudet för att ens orka komma ihåg det. Inte fick jag i mig någon ordentlig mat heller.. Köpte en köttsoppa i kårallen idag eftersom det är inget jag brukar göra själv så skulle va gott med något "annorlunda" för en gångs skull. Men det va ju bara det att den smakade pekka å då menar jag inte min kompis pekka utan blääää.. Så efter ännu några timmar gick jag å köpte mig en god macka med skinkröra men knappast något man klarar sig på hela dagen.. Så när vi äntligen lämnade saks-rummet va jag faktiskt lite yr å skakig å det märktes ännu mer efter cykelturen hem. Fick stå ett bra tag innan jag lyckades pricka rätt å kunde låsa upp dörren. Men nu är kroppkakorna på tining så man snart kan steka dom å avnjuta en måltid som skulle kunna jämföras med himmelriket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0