PM

Hade en helt otroligt skön fredagskväll igår. Jag gjorde absolut ingenting!! Satt lite vid datorn, läste lite i min bok, funderade på om jag skulle poppa popcorn, vilket jag till slut glömde bort när jag beslutade mig för att äta det, och somnade utan ångest om att man ska gå upp tidigt dagen efter.
Efter att ha vaknat relativit tidigt idag och hälsat på Charlotte som är å hälsar på hos oss så har jag nu suttit med ett PM framför mig och försökt skriva på det i en timme. Men inget kommer ut och jag kommer snart börja slita bort mitt hår på huvudet. VI skriver ett PM om varför man eller varför man inte ska välja affärssystem och vilka dilmman som kan uppstå därfefter. Det gick jättebra att skriva sist Frida å jag satt tillsammans men nu är det tomt, helt tomt, man skulle höra om en hjärncell ramlade ner å dog där inne.
Å eftersom man ska fylla på alkoholnivån i kroppen ikväll lär alla få hjärnceller kvar lämna ett stort eko efter sig. Men kul ska vi ha å det är det viktigaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0