Praktik över

Va för andra gången den här veckan uppe mycket tidigare än vad en student tål. Idag va det äntligen slutseminarium i Praktikkursen, och denna gång va inget undantag: JAG PRATADE FÖR FORT!! Redan vid andra bilden avbröt min lärare mig och bad mig sakta ner lite, vilket ledde till att jag tappade bort mig. Till råga på allt hade jag glömt min lilla fusklapp som just nu ligger å hånar mig här på skrivbordet. Men i det hela gick det nog bra ändå, opponenterna sa att jag inte pratade lika snabbt som det ibland kan gå.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Robin. Han har tyvärr flyttat ifrån Fylleryd och skaffat sig en 1,5a. Hm, nu kommer samma problem som alla gånger man ska ut.. Vad ska jag ha på mig?? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0