Spotify

Ja, en annan är ju inte så snabb med att fixa saker då va. Tänkte en gång för länge sen om jag skulle skaffa Spotify men då funkade fortfarande imeem.com bra å det va nästan samma princip. Bara att nu har dom börjat ta betalt på imeem å eftersom man är den snåla smålänning man är så använder jag mig bara av det programmet när jag ska lägga upp låtar här (dvs utan att behöva betala så klart). Men Snetch lyckades få 10 invites till Spotify idag å va så snäll så å gav mig en, så jättetack Snetch. Alltså har man nu ännu ett program att hålla reda på. Vi får väl se hur lång tid det tar innan man tröttnar å hur lång tid det tar innan man får börja betala för det. Än är jag nog inte helt beredd att släppa mitt kära winamp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0