Storstäd å toast

Efter att ha städat hela dagen sen jag kom hem satte jag mig nu i lugn å ro med två feta toast framför mig å hör något skråla i öronen. Reagerar inte så mycket på det eftersom jag är ganska koncentrerad på vad folk har sagt för roliga kommentarer på facebook, några va det ju iaf. Det händer ju mer där än här om man säger så :P..
Iaf så fortsätter skrålandet och till slut fattar jag att det är musik från grammisgalan. Det tar inte mycket längre tid innan jag inser att det faktiskt är en artist som jag aboslut inte tål under några omständigheter, Robyn!!! Vet inte varför jag har blivit så anti henne hon har ju fin röst å allt sånt där men nä, det går bara inte. Så fort jag hör henne så blir det bara, usch fy å blä av allt.. Nä nu ska jag sluta klaga å börja äta mina toast som troligen har hunnit bli lite kalla bara för att jag va tvungen att skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0