Tankarna åt fel håll

Kanske var dumt att ringa om datorn idag när stressen inför tentan börjar smyga sig fram till ett skrik av förtvivlan. Hur jag än gör kan jag inte koncentrera mig, allt jag tänker på är att min dator i värsta fall är stulen. InfoCare ringde aldrig tillbaka så antagligen har dom ännu inte hittat den. Men vad händer om den aldrig återfinns? Ingår den i hemförsäkringen eller?? Jag har verkligen noll koll på sånt här även om jag har bråkat med olika försäkringsbolag tills de kom fram till att jag är 5% invalid :P..
Om jag inte minns helt fel så är jag rätt säker på att jag i alla fall tog bort mina bilder från datorn innan jag skickade iväg den, ifall den skulle bli stulen, antar att det var att fråga om det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0