The Killers till Hultsfred

Läste precis på Aftonbladet att The Killers kommer komma till Hultsfredsfestivalen i år, därmed är det den enda konserten i Sverige som dom kommer att spela. Och vart kommer jag "förhoppningsvis" vara, jo i Australien. Första festivalen jag missar på jag vet inte hur många år och ett av världens bästa band kommer dit.. JAG ÄR SUR!! Hade dom inte flyttat festivalen till juli hade jag kunnat gå men men allt ska ju förändras. Förra året hoppade ju EMA/Luger av (eller vad de nu heter), och fick Foo Fighters till den nya festivalen i Stockholm SOM var samtidigt som Hultsfred.. Eftersom man har velat se Foo Fighters hur länge som helst skapade detta en konflikt i huvudet.. Svika den gamla trogna festivalen på hemmaplan, eller ge sig upp till huvudstaden och vantrivas på platsen men njuta av bandet?? Det blev ju å stanna på hemmaplan!!
Gaa, va bara tvungen att skriva av mig lite! Nu är det nog dags att klä på sig något.. Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0