To be or not to be barnvakt

Kom för första gången hem innan ljuset släckts ute idag å det va en helt otrolig känsla att slippa oroa sig ifall polisen stod vid nästa krök, beredd att ge oss lyslösa böter. Som sagt va jag uppe väldigt tidigt idag och har fått lida rätt ordentligen av det.. Va väldigt nära att somna några gånger på vår fyra timmar lång föreläsning idag, trots att den va intressant. Projektarbetet därefter hade jag väldigt svårt å koncenterar mig å vid ett flertal tillfällen kom jag på mig själv med att inte lyssna på de andra, förlååååt!! Kvällen som jag hade räknat med skulle bli lugn å skön kanske ändå inte blir så lugn. Det kan bli så att jag blir barnvakt till lille Elias, en innebandykompis son som är 11 månader. Men det va långt ifrån klart än... Det ska bara erkännas då att sladdbarn som man är både i familj å släkt så har jag aldrig varit barnvakt förut i hela mitt liv. Det är lite med skräckblandad förtjusning man ger sig in på detta uppdrag då, mest förtjusning så klart ;).... Det vill säga om det blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0