Trööött

Lite sömn+lång skoldag=trött lina! Det är dagens formel, och mer matte än så behöver vi inte lära oss på filfak. Men shit va trött jag är idag. Det här med att vända dygnet har jag nog aldrig varit så duktig på som nu. Det tar inte mer än en dag så kan jag vara uppe hela natten om det är så. Det är inte det att jag inte försöker sova, utan att jag inte kan. Va faktiskt redan i säng kl 23 igår men ögonlocken blir aldrig tunga :S..
Skolan idag bestod först av PM-skrivning med Frida, på 2,5h fick vi inte ihop mer än 1 sida men vi har många idéer så det ska nog få ihop till 4-5 sidor som kravet va. Efter det körde vi lite projekt istället. Vi lyckades få ihop en jättebra grupp med Frida, Fredda, Mattias å jag och idag va målet att hitta ett företag för att intervjua dem om deras affärssystem. Det hade varit en rätt intressant kurs om vi inte hade haft läraren som är bäst på att förstöra intressanta ämnen.

Mattias stackrn' var han som fick ringa till vårt företag, BT (tillverkar truckar å uppköpta av Toyota eller nåt). Han hade fått ett nummer till personen vi sökte, bara att riktnummret nämndes aldrig för dom trodde vi kunde det till Mjölby. Jag kollade upp detta riktnummer och Mattias skulle ringa det lite senare. När han kom tillbaka efter kaffeköpet frågade han mig vad nummret va igen och jag sa 0421. Är du säker frågar han igen. Men hallå, jaaa svarar jag.. Det märkliga är bara att nummret inte går till samma person som vi kom till när vi blev växlade. Nu var det en skåning som inte gick att förstå (enligt Mattias). Han frågar igen om jag va helt säker och jag idiotförklarar honom totalt, har haft en liten bitchdag nu igen :P.. Efter att ha försökt några gånger kollar han själv upp nummret som inte gick till Mjölby, utan till Helsingborg! Gissa vem som fick höra det sen och troligen kommer få äta upp det ett tag till framåt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0