Tänker tillbaka

Här sitter man nu i sin ensamhet, Snjezana har lämnat mig igen :P.. Å istället för att sitta å plugga till seminariet imorn sitter jag å Tessa å drygar oss på fejjan.  Jag spelar självklart dum, för det va nog det jag gjorde bäst på gymnasiet :P.. Eller vet inte om det va det att jag va trög eller bara att jag hade otur egentligen. Minns ett tillfälle där jag, Sneta (Snjezana) å Tessa som vanligt satt å småfnissade nere i hörnet när helt plötsligt jag sträcker upp händerna i luften och säger lite lätt ja, i min tro att läraren inte skulle märka något. Bara det att han hade precis ställt frågan "Vem vill vara domare vid vår simulerade "vad det nu var"? Jag fick inte reda på vad det var jag hade gått med på förens efter lektionen var slut, men det va faktiskt ganska kul å sitta å kontrollera alla, folk har ju aldrig någosin förut sagt att jag är maktgalen liksom, hmmm :P..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0