Hur skulle du se ut om du va med i Southpark?

Snjezana har haft spelarmöte här idag så kände inte att jag ville störa ute i det otroligt (för tillfället) varma vardagsrummet med 20-30 tjejer så fick underhålla mig på annat sätt. Hittade en liten sida där man kunde göra egna SouthPark-figurer så självklart gjorde jag några :)

Här är resultatet:

Den här bilden speglar väl kanske inte Toni i vardagen men eftersom han opererade knät igår så har han väldigt ont just nu och notera kryckorna :).. Basket är väl kanske inte heller det han håller på med men han skadade sig genom sport å tycker om tennis.. När han väl kommer upp ur sängen lär han sätta sig framför sin xbox360 å njuta av sjukskrivningen!


Det här är ju då min andra bror, Dennis. Denna bror har istället en PS3 å tycker ju då om Rammstein. Han tycker även om öl, fast vem gör inte det :P. Här står han framför sin dator, antagligen väntar han på att jag ska fråga någon dum datorrelaterad fråga som han kan håna mig för sen :P. Personligen tyckte han att den var slående lik :)


Ja, till sist har vi minstingen av syskonen Andersson, moi!! Här står jag å sjunger karaoke, en gnutta full men njuter ändå av en drink samtidigt. För finns det karakoe så brukar jag alltid hamna där minst en gång, även om jag säger att jag absolut inte ska göra bort mig (mer än vanligt dvs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0