Ajajaj

Vaknade upp idag och hade sjukt ont i armen. Den ömmade och en liten prick visade sig allt mer å mer. Under dagen har denna prick bara växt och växt och armen har nu växt sig till dubbel tjocklek och pricken till 6-7cm stort svullet område. Jag frågade mina kompisar som jag träffade på stan om dom visste vad det kunde vara men ingen visste så istället tog de med mig till apoteket där jag fick tabletter och salva mot vad de tror är något slags bett. Med andra ord tog det inte mer än 11 dagar för mig att bli biten i landet med flest farliga djur i världen.


Kanske inte det bästa kortet men storleken syns nog ändå.

Kommentarer
Postat av: Lill

Jag är trött på blinningar och galna kor som springer på vägen, men jag vet ju vad det är som gör mina skador i alla fall. Hoppas allt är bra där nere! Idag blir det bröllop...

2009-07-18 @ 09:00:42
URL: http://kopavingarforpengarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0