Första festen i Melbourne

Titta på klockan. Eller i alla fall titta på när detta är inlagt och plusa på åtta timmar. Jag är hemma innan kl 1 på natten med andra ord. Jag har faktiskt varit hemma ett bra tag redan och jag är inte ens full ikväll. I vanliga fall skulle jag inte ens tro på detta själv utan jag skulle snarare tro att jag redan fylldedrömde men det är faktiskt sant. Jag tyckte faktiskt inte att det var en speciellt bra idé att bli full med massa människor man inte kände. Men däremot lärde jag känna en massa nytt folk idag och vi har redan bestämt att vi ska på Queen Victoria Market imorn. En jättestor marknad som har precis allt man kan tänka sig. Lyckades träffa en tjej som är australiensare och kan därför guida oss igenom marknaden utan att bli lurade på något sätt. Senare på kvällen kommer det bli utgång igen och denna gång till ett riktigt uteställe med en massa folk som man INTE har umgåtts med de senaste dagarna. Ser verkligen fram emot det, ska bli sjukt kul att få träffa lite lokalbefolkning och eventuellt få lite tips på upplevelser som turister i vanliga fall missar ;) För första gången sen jag kom hit känner jag nu att jag faktiskt kommer att ha det redigt kul här :). Dags att sova, nattinatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0