Helgen i bilder

Jaha, då va det väl dags för en uppdatering igen. Maskeraden i fredags va väldigt kul, dock stannade vi inte så länge så hann inte ta kort på alla fina utklädnader. Min utklädnad blev väldigt uppskattad och alla ville låna min fina hjälm.



Men innan festen drog igågn stack jag å Anna till andra sidan Yarra river för att gå i den mysiga botaniska trädgården. Visst var den fin nu, men tror nog att den är ännu finare när alla växter är utslagna.



Dagen efter hade vi blivit bjudna på fotboll av en engelskman och norrman. Dvs australiensk fotboll. Skitkul sport verkligen, dock blev det en gnutta kallt ju längre matchen spelades. Resultatet på matchen blev 99-98 vilket var helt otroligt då vinnande lag gjorde sista målet i slutsekunderna. Så denna match pratas det väldigt mycket om just nu och sägs vara den matchen man aldrig glömmer, kan vi har mer tur eller :)



På kvällen satte Anna å jag oss på en pub där hon bor. Vi kände direkt att vi inte passade in och att alla som var där var stammisar. Efter att ha skickat ett "fyllesms" till Laura slöt även hon upp med oss. Det hela resulterade i en väldigt trevlig dag och kväll.



Å på söndagen stack jag ut till St Kilda för att gå lite på stranden med Julia. Det var väldigt vackert där ute och man kände att det inte var vilket land som helst.



Å nu sitter jag här hemma, lite småsjuk och försöker isolera mig så mycket som möjligt. Imorn är det skola igen, woho :S


Kommentarer
Postat av: Malin

Guud så härligt.. o va kul ni verkar ha =).. de kommer bara säga swich så är de dags o åka hem igen... Ta vara på tiden ..

Kram

2009-07-28 @ 06:46:00
URL: http://malin-westerback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0