IKEA!!!

Fick det värsta uppvaknandet idag. Brandlarmet gick och alla fick panik. Självklart visade det sig att det var ett falskt alarm, vad som utlöst det vet jag inte. Men det va ganska kul att se alla springa panikslagna i pyjamaser (heter det så i plural, känns fel). Menmen, efter det va det bara att göra sig iordning för dagen och sen börja promenaden mot Victoria Garden Shopping Center och IKEA :D.. Jag hade kollat ut hur jag skulle gå å det va i princip bara raka vägen fram. Jag trodde att promenaden skulle ta ca 30 min men det visade sig vara mer än det dubbla. Så när jag väl kom fram var jag skapligt trött i benen och hade helt tappat suget på shopping. Dock löste sig detta ganska snabbt när jag fick se de billiga priserna och blev istället som ett litet barn i en godisaffär, eller ja, mig i en godisaffär :P. Lyckades få med mig fem  tröjor, både tjocka och t-shirts, för ca 700kr WOHO. Inne på IKEA sen var jag självklart tvungen att passa på att äta lite svensk mat. Valet blev det självklara potatismos och köttbullar, mums. Å nu är jag hemma igen och ska försöka komma på hur resten av dagen ska spenderas. Blir nog att sova en timme eller två, ni är ju inte i vakna i sverige ändå :P

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Hej Lina! Hur har du det "på andra sidan"? :)

Har du börjat skolan än? Tänker på dej här hemma i Sverige! Skicka gärna lite sol och värme hit tack! :)

Ha det så himla bra! Puss o kram Anna

2009-07-13 @ 17:53:34
Postat av: Lina

Sol och värme? Ni har nog varmare än vad jag har det. Är inte mer än max 15 grader på dagarna å ofta regn å stormvindar. Annars har jag det bra. Skolan börjar idag så ska bli skönt att träffa lite folk äntligen :). Ha det så himla bra du med och grattis till att du kom in i Kalmar, du kommer få det helt underbart :).

Puss å kram

2009-07-13 @ 23:48:03
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0