Oväder å kallt

Dagen har bestått mycket at slöande idag. Min jetlag vill inte ge med sig men ska nog fixa det snart också. Hade planer på att ge mig ner på stan idag men det har varit sjukt dåligt väder här idag så dom planerna sprack rätt snabbt. Istället kom jag på att det andra sovrummet hade mycket bättre utsikt så bytte lite smidigt :). Så istället för att titta in i en murvägg ser jag istället ungefär det som kortet i några inlägg sedan visar å jag njuter för fullt. Helt plötsligt känns det som att man har kontakt med lite folk trots att jag inte orkat ta kontakt med några än. Får se om imorn blir dagen då jag går ner till de gemensamma utrymmena. Måste bara piggna till lite så man inte skrämmer dom allt för mycket :P.

Kommentarer
Postat av: Lollo J

Hej gumman har du de bra där borta?? tänker mycket på dig. hoppas du trivs o att skolan e bra.. saknar dig massor... mamma o pappa jörgensen hälsar så gott till dig.. massa kramar o pussar

2009-07-11 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0