Planerar Spring Break

Andra dagen gick galant även den. Fick ännu mer information nu och nu är själva informationsdelen helt över. Imorn blir det bara en rundtur på campus och sen självklart en välkomstfest för alla utbytesstudenter.
Delar av den information vi fick handlade om Spring Break och vad man kunde göra då. Jag har sedan länge funderat på att spendera den i nordöstra australien, dvs Brisbane och Carnes typ. Men har nu fått ett vad jag tror är ännu bättre alternativ. Att åka dit med 50 andra studenter och guider som är ansvariga för oss. Resan blir i så fall nio dagar lång och kommer innehålla fullspäckade dagar varje dag. Bland annat kommer resan innehålla dykning, båtturer, bumgyjump, strand och fest. Det jobbiga är att resan är rätt dyr å det är därför jag tvekar. Men samtidigt innehåller den så sjukt mycket upplevelser som man annars inte skulle göra själv. Plus att man har tryggheten att någon ser efter en hela tiden. Hmm, vad tycker ni? Är det värt det?

Kommentarer
Postat av: Perka

Klart det är! Inte varje år du är i Australien!

2009-07-15 @ 13:42:25
URL: http://www.perwidehammar.se
Postat av: Asdf

Håller med Perka.

2009-07-15 @ 17:20:30
Postat av: erol

Jag skulle lätt betala en dyr summa för att ha tryggheten att något ser efter mig när jag är på äventyr.

2009-07-16 @ 09:14:26
Postat av: Lill

Åk!! Det är klart du ska åka!

2009-07-16 @ 13:44:04
URL: http://kopavingarforpengarna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tycker också att du ska åka =)) Fan så häftigt! Hoppas du har de bra där borta. Kram

2009-07-16 @ 20:37:50
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0