Rundtur

Idag var det enbart en rundtur på campus med på schemat. Detta va tydligen något jag inte kommer ha så jättemycket nytta av eftersom att min del av campus inte ens va med på rundturen. Min del av campus ligger nämligen ytterligare 10 minuters promenad ifrån de andra delarna. Men efter rundturen så hängde jag med en tyska, Julia, och kollade på ett rum till henne. Rummet visade sig vara jätteschabbigt och äckligt och man ville bara ta en dusch efter att ha varit där inne. Istället verkar det som att hon ska ansöka om en lägenhet här i Village och det verkar som att hon kan bli min rumskompis :).
Ikväll blir det fest för första gången på en månad för min del. Det är en välkomstfest för utbytesstudenterna och om utbytesstudenterna här är något som i Linköping lär det bli en hel del kul :).

Å till sist vill jag bara tillägga att det nu är förbjudet att ringa mig under era fester där hemma. Speciellt om ni bara vill säga att ni lyssnar på "Berätta det för Lina om du törs". Det är dyrt, inte bara för er utan även för mig. Så skicka istället ett sms!! PLEASE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0