Soleksem sucks

Helgen bestod typ enbart av att sola framsidan, något som resulterade i att man var rödare än en kokt kräfta. Idag har huden börjat flängas på en hel del ställen å istället visat ett stort härligt soleksem på bröstet. Det kliar å svider å jag vill inte vara med längre. Men nu när det röda äntligen har börjat lägga sig å man vågar sig ut i solen igen var det istället dags att bränna baksidan för att jämna ut färgen lite. Med andra ord har jag nog lite mer soleksem på ryggen att se fram emot nästa vecka. Å eftersom jag inte kommer känna någon i landet jag kommer befinna mig i vid tillfället lär jag helt enkelt få stå ut med dom. Man vill ju inte bli ihågkommen som hon som bad folk SOM HON INTE KÄNDE smörja in hennes rygg! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0