"Stanna hemma vid sjukdom"

Överallt här (speciellt i skolan) kan man se skyltar där det står "stanna hemma vid sjukdom" så det var precis vad jag gjorde imorse. Vaknade upp med feber, en genomtäppt näsa och ett huvud som bara dunkade. Morgonens föreläsning handlade ändå bara om saker jag redan har läst i Linkan så det gjorde inte så mycket. 
Senare under dagen började jag äntligen känna mig lite bättre och kunde sticka iväg på lunchdaten med Plamena (tjej från bulgarien) å efter det fanns det heller ingen ursäkt för att inte gå på eftermiddagens lab. Labben var även den upprepning från vad vi gjorde i databaskursen i Linkan, men den kändes ändå som en bra repetion för vad komma skall. Resten av kvällen kommer bestå av att läsa långa texter inför en tre-timmarsdiskussion imorn, blää. Vill sluta skolan nu :P

För övrigt har jag varit här i tre veckor nu och tiden går så sjukt fort för att hålla med vad Malin skrev i sin kommentar. Det känns som det va igår när jag stog utanför receptionen och inte visste hur jag skulle komma in. Får väl tänka positivt, snart sommarlov igen ;). Saknar er alla där hemma och tänker på er hela tiden. Hoppas ni har det bra i sommarvärmen.


Kommentarer
Postat av: robin

Haj!



Fan vad du super, tröttnade du aldrig under festeriåret? Sköt om dig och kolla in min blogg!

2009-07-29 @ 23:03:43
URL: http://www.robinlangell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0