Väskan packad på rekordfart

Är det verkligen sant? Kan det vara så att jag är färdigpackad, eller ja dvs den stora väskan? I princip ja. Hur mycket den väger vet jag inte än å vågar nog inte ta upp den heller. Men själva väskan väger caq 5kg enbart så borde väl inte kommit upp i 15kg tycker man. Sjävklart är SM-tröjan å SunTrip-tshirten med. Man måste visa vem ens rätta är liksom ;).. Men det som jag nog är mest stolt över ändå är nog den otroligt fina lila färgen på väskan, nästan exakt samma färg som i mitt gamla rum i Ryd.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hihi, underbart att alla de bästa plaggen har fått följa med!

Hoppas du kommer tänka lite på mig ibland också och att du har sparat kortet i plånboken så att du inte ska glömma hur jag ser ut.. :)



Kommer sakna dig!



Puss o kram!

2009-07-05 @ 13:12:22
Postat av: Frida

Vad fort tiden har gått!! Du kommer att ha en grym hösttermin i år som du aldrig kommer glömma! =) Ha det så kul på andra sidan jordklotet och glöm inte att skriva mycket i bloggen så jag har nåt att läsa i höstdeppet här hemma.



Puss puss

2009-07-05 @ 20:39:18
Postat av: Lina

Va gulliga ni är tjejer :)..

Nina, kortet är faktiskt med å Frida, du kommer ha det skoj hemma också :) höstdepp vill jag inte veta av ;)

2009-07-05 @ 21:55:46
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0