Då va det dags igen!

Jaha, har ännu en gång ingen ursäkt till varför jag inte skrivit här. Har helt enkelt inte haft så mycket att skriva eller egentligen orkat. Men lovar att det blir ändring när jag kommer till Melbourne, bara 2,5 veckor kvar, läskigt.

VI kan ju börja med festen i O-hamn. Sarah bjöd på jättegod mat å tjejkvällen varade väl ca 2-3h innan pojkarna började ösa in. Utgång blev det också, men alldeles för sent för att det va lönt att gå till något ställe att dansa, snålänning en gång, snålänning alltid! Hur som helst va det en jätterolig fest och kommer sakna er hur mycket som helst. Va inte lika roligt att säga hejdå dagen efter :(

På måndagen började mitt "sommarjobb". Började äntligen att måla stugan. Detta med blandade känslor då jag tycker det är rätt okej att måla, men är livrädd för höjder å stegar. Men det har gått bra å det röda är klart nu. MEn två saker jag har funderat över under tiden jag målat är hur jag kan få mer färg på mig själv än på mina kläder samt hur man kan få blåmärken över hela benen av det, väldigt märkligt!

Har även varit hos optikern för första gången på tre år. Visade sig att jag hade en massa sår på ögonen så nu är det glasögon som gäller i några dagar. Inte kul måste jag säga. Hatar mina glasögon, mina ögon börjar rinna så jag känner mig täppt plus att jag får en jobbig huvudvärk av dom.

Men annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu. Som ni kanske förstår så uppdateras det inte så mycket just därför. Men nu blir det en tur in till Vimmerby för att träffa Linda å Marie. Vi ska tydligen gå på ALV, myspys :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig också tokmkt hjärtat mitt! Men i jul blir det fest igen.. :)

2009-06-20 @ 18:21:45
Postat av: Nina

Haha kanske skulle tillägga att det är jag, Nina, som kommer sakna dig mkt :)

2009-06-20 @ 18:22:34
Postat av: Lina

Alldeles för långt till jul :(.. Men bättre än till februari iaf :) Hoppas du haft en bra midsommar

2009-06-20 @ 22:33:44
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0