Trippar hit å dit

Veckan har än så länge bjudit på både en tripp till vårdcentralen å folktandvården. Å ni som känner mig vet ju att jag är otursfågeln nummer ett men det handlar faktiskt inte om skador den här gången. Istället är jag en vaxpropp å lite färre tandsten mindre. Igår var Nina å Sune på besök i stugan. Dom valde verkligen helt rätt dag att komma då det är den enda som solen har visat sig på denna vecka. Idag blir det ännu en tripp in till Hultsfred men denna gång för att fixa till håret. Ska både färga å klippa å det om en halvtimme. Å ännu har jag inte kommit fram till vilken färg jag ska ha håret, hmmm..

Imorn blir det en tripp in till Oskarshamn istället. Nina, Sune å jag ska hälsa på Sarah. Med andra ord blir det fest. Å när det blir fest börjar Sarah sjunga den här underbara låten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0