Sammanfattning av veckan

Hjälp va dålig jag varit på att uppdatera här då å har faktiskt ingen ursäkt för det.. Men istället får det väl bli en liten snabb resumé av vad som hänt under veckan.
Har haft slutseminarie så nu är det bara ett år kvar till examen, läskigt. Jag har även flyttat hem till silverdalen helt å hållet igen. Men det är bara för en månad så ska bli skönt att njuta lite av det förhoppningsvis fina vädret eftersom jag ska vara upp i stugan å måla lite.. Med andra ord, äntligen ett "sommarjobb" där jag får vara ute hela dagarna.. Egentligen är det väl inget sommarjobb utan mest att jag frågade pappa om han behövde hjälp. Vilket jag han behövde, så nu slipper jag klättra på väggarna :)
Helgen åkte jag tillbaka till Linkan för att fira Sofies examen. Det va en jättekul kväll å jag fick säga hejdå till en massa människor som jag kommer sakna något helt otroligt. Nästa gång man ser dom är i januari, vilket känns helt skumt. Men dom klarar sig nog :P.. Dagen efter åkte jag upp till Norrköping för att hälsa på bror å svägerska. Mor å far hälsade på dom så blev en mysig heldag med familjen (-dennis). Fick också passa på att knäcka Toni genom att lösa ett svårt suduko på typ två minuter när han lämnade rummet. Själv hade han suttit i säkert en kvart med sitt ;).
Å idag har jag inte gjort något annat än att klippa gräset. Verkligen ett intressant liv det här :).. Ett fåtal bilder från veckan kommer upp när jag hittar min sladd så jag kan föra över dom från mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0