AnaBanana

Får finbesök hemifrån idag av AnaBanana! Anna å jag har känt varandra i hela våra liv eftersom våra föräldrar är jättebra vänner så vi hade inget val :P.. Nädå, vi blev jättebra vänner och när vi var små trodde alla att Anna var min lillasyster för tydligen var vi märkligt nog extremt lika. Något som inte stämmer längre, hon har växt om mig :P
Efter jag har hämtat Anna på tåget blir det shopping, iaf för hennes del, själv har man inte råd med såna nöjen :(.. Efter det sticker vi å bowlar å sen hem å slappar. Imorn däremot blir det fest. Och ska försöka att se till att Anna mår lite bättre dagen efter än sist hon besökte mig :).. Men det är ju som alla kompisar, dom får en chock över hur billigt det är och förstör lika mycket pengar på en studentpub som de skulle gjort om de va hemma på Harrys! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0