Analys, opponering, PM - kalla det va ni vill!

Phu, ännu en gång kan man andas ut. Uppgiften är inlämnad hela två timmar innan deadline. Jag är inte ett dugg nöjd med opponeringen, som uppgiften var trots att man skulle skriva den som ett PM typ. Jag hade velat skriva så mycket mer om varför jag inte tror den ger så mycket å att jag egentligen anser att det är plagiat, något skolan tar väldigt hårt på. Men eftersom jag inte har en aning om vem människan är så kändes det som man inte kunde gå allt för hårt till. Det kan ju vara någon stackare som är jätteosäker på vad han skriver å just därför "typfuskar" (det nya ordet, lär er det).. Seminariet är imorn å jag ser inte alls fram emot det eftersom man i två timmar ska sitta å diskutera deras å sitt eget PM med främlingar. Lovar, bara för att jag var någorlunda snäll så kommer jag bli totalsågad den som opponerar på min TP. Livets ironi antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0