Antar att dagen slutar bättre än den började

Idag va första gången på länge som jag inte ställde klockan å fick sova ut ordentligt. Men vad vaknar man upp med då? Jo, ett ansikte täckt av blod. Av någon anledning har jag fått näsblod inatt å smetat ut det, kul jul.. Jag brukar inte få det sådär, bara när jag är förkyld å eftersom jag inte är det heller så antar jag att jag har skallat väggen nu igen. Näsan är lite öm så det är ju absolut ingen omöjlighet.  Aja, slut på otrevligheterna.

Senare idag blir det syskonträff. Vi ska se på matchen å spela lite spel. Toni å Dennis lär dricka lite rökig whiskey som gör att Frida å jag blir yra av bara lukten, usch.. Men trevligt kommer det blir hur som helst å otroligt skönt att ha en vit helg, även om jag höll på att klättra på väggarna av uttråkning igår .P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0