Citat från TPB-rättegången

När jag äntligen satte mig ner för att börja skriva på TP:n igen så råkade jag komma åt info från Piratebay-rättegången mitt i mitt sökande om Scrum. Det jag fastande mest för var några roliga citat från rättegången:

Håkan Roswall:
-Jag kan inte alla förkortningarna. Vad betyder TPB?

John Kennedy om Pirate Bays teknik:
- Jag har ingen aning om hur det fungerar. Min fru släpper mig inte ens i närheten av bilen.

Carl Lundströms advokat Per E Samuelsson:
- Skiv- och filmbolagen är feta katter som kommer att få sig ett rejält magplask.

Peter Sundes advokat Peter Althin:
- Det har funnits politiker som vill förbjuda paraboler, och vi har haft en kommunikationsminister som trodde att internet bara var en fluga. Och det här var inte så långt tillbaka i tiden.

Fler citat finns att hitta på IDG.


Kommentarer
Postat av: Clara

Håkan Roswall ftw... :P

2009-03-16 @ 15:51:36
URL: http://kingdomforaheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0