Cykellös å knäont

I ett bra tag nu har min cykel varit väldigt VÄLDIGT konstig. Kedjan har inte velat göra som jag vill å idag fick jag äntligen nog å lämnade in den för lagning. Egentligen har jag inte råd plus att jag inte kan sträcka ut mitt ena ben ordentligt (en liten olycka i lördags :P) så det va väl det mest sämsta tillfälle jag kunde hitta att läman in den på men tålamod har aldrig varit en stark sida. Så nu i några dagar ska jag halta mig fram till skolan och känna smärtan stiga till den punkt då jag bara vill skrika.. Konstigt nog påminner det här mycket om tiden efter operationen när man är stel som ett kylskåp å halvt handikappad :S

Efter operationen för 3,5 år sen, en dag senare å hela benet va av den blå/lila nyansen man kan skymta bakom plåstret, så kanske inte så konstigt att man va som ett kylskåp i några månader :P


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så konstigt att samma skada kan fixas på olika sätt. Mitt såg inte alls ut sådär =/

2009-03-10 @ 20:29:43
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Lina

mm, väldigt märkligt.. men finns ju två olika slags operationer så vi kan ju ha gjort var sin

2009-03-10 @ 23:17:55
URL: http://linameek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0