Databaser

Okej nu är jag redigt förbannad här. I januari skrev jag en tenta i databaser å satte VG på den. Men eftersom vår lärare är så okompetent som man bara kan bli så fick jag inte in poängen förens för en vecka sen. Men idag först fick jag kursen som slutförd, och detta med ett G.. Såvadå, man skriver en tenta som man får VG på för att sen bara få G i betyg?? Så ska det väl ändå inte vara?? Jag har ju klarat alla andra moment i kursen å dom kunde man inte få mer än G på om jag minns rätt. Med andra ord så har man fått högsta betyg på alla kursens moment men ändå fått ett lågt slutbetyg.. Tentan ska väl ändå vara det som väger tyngst????? HH kanske bara inte kan ge mig VG helt enkelt, det kanske går emot hans principer eller nåt.. Men tro inte att jag ger mig förens jag har fått mitt VG, this means war!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0