En mening

Idag är ingen bra dag. Efter att ha fått morgonens chock har humöret inte varit på topp. Detta har lett till att jag först nu lyckades få ner första meningen på min tolkning av Om Undran inför samhället av Johan Asplund, vilken lyder :


"Om undran för samhället av Johan Asplund är en bok vars nyckelord är aspektseende, det vill säga att se på ett fenomen ur ett annat perspektiv."

Det tog mig bara två timmar ungefär :P.. Jag visste redan innan att jag kommer få sitta uppe halva natten med denna uppgift men nu tror jag verkligen att det blir HELA natten istället. Något som även kommer förlänga mitt skrivande idag är att jag har två möten i eftermiddag vilka kommer ta upp ca 4-5h av skrivartid. Funderar på att bara stanna på halva sista mötet, men då kanske man missar en massa viktigt också.. Gaah, ångest!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0