Fredag

Det är fredagkväll, ljusen är tända, filten är framtagen och filmen börjar snart rulla. Men innan dess blir det att se klart på AFV, sjukt kul å se killar som försöker se macho ut med en nunchuck. Å vart träffar den oftast? Jo, mellan benen,. Eller vad sägs om nunnan som ramlar å åker kana ner för trappan. Det är vad jag kallar humor! Kvällens filmval ikväll bli Hairspray, sjukt gullig musikal som man kan se hur många gånger som helst. Men under reklamen nu så tänkte jag passa på att anta utmaningen som Clara har gett mig:

Utmaningen går ut på att svara på två frågor och varje fråga ska få tre svar.

1) Vad stör du dig på när du besöker en blogg för första gången?
2) Vad tycker du är bra och avgörande för att du ska komma tillbaka till en blogg?


Sedan ska man länka den som utmanade och utmana minst tre andra personer.

Fråga 1) Ärligt talat så stör jag mig inte så mycket på andra bloggar, men stänger fort ner dem om dom handlar om mode eller bilar. Om det är länge sen den uppdaterades kan vara rätt avgörande också.

Fråga 2)
Att personen har en unik sida, den ska även ha en personlig prägel. Behöver absolut inte betyda att man skriver massa personligt utan bara att den är personlig. Det gör ju inget heller om den uppdateras med lite skojsigheter som bilder å videoklipp så man bryter av från texten nån gång ibland.

Jag tänker inte utmana någon för jag tror inte att någon kommer anta den i så fall, så säger bara så här. Jag utmanar dig som vill bli utmanad för att göra det enkelt för mig :)


Nu Hairspray!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0